Translate

Saturday, 21 January 2017

Fii schimbarea care vrei sa o vezi in lume…


Am un vis, (de fapt sunt mai multe…) unde toti artistii coboara de pe socluri si sunt o mare familie…. Intr-o lume fara aura, fara mandrie, fara diplome si vip-uri, unde mass-media este somera, iar marketingul isi “pierde mintile” pentru ca nimeni nu mai cumpara mecanic, fara sa gandeasca….!!!
Am un vis, in care artistii indiferent de talent, religie sau sex se completeaza frumos intre ei si picteaza fara bani , pentru comunitatea in care traiesc….O fac pentru sufletul lor , dorind sa lase ceva in urma, “un semn in univers” cum spunea cineva….
Am un vis, in care arta nu este limitata de reguli, de diplome si atestate, in care fiecare om este liber sa creeze ce doreste, din suflet pentru suflet….
Daca ati sti, cate gradinite si centre maternale va astepta in orasul dumneavoastra,  sa le  umpleti peretii goi cu povestile din suflet, sa aduceti poate putina  lumina,in ochii copiilor….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ma tem insa ca totul ramane doar un vis, intrucat este greu sa cobori de pe socluri, de frica sa nu ajungi “iar” un anonim, sa-ti pierzi valoarea pictand nu-i asa, pe gratis….!?
"...In lume sunt multi artisti,  insa  intre artisti sunt putini oameni….!"
P.S. Daca totusi se gasesc  oameni-artisti,  ce doresc sa picteze ceva pe gratis in orasul Turda, fara frica ca se pot compromite,  va rog sa ma contacteze la numarul de telefon : 0742 589 021, sa va spun ce si cum…
Este mai usor pentru dumneavoastra sa pictati in orasul in care traiti decat sa fac eu naveta ….Eu inca nu am terminat povestea in orasul meu…sunt "prins" in prea multe , dar totusi fac un apel la cei doresc  sa lase ceva in urma , fara sa apara cei drept  in ziare ca artisti “celebrii”, pictand in anonimat , fara bani,  dar cu bucurie zic  eu, pentru  ca oferiti ceva  comunitatii in care v-ati nascut, traiti si platiti taxe…! J Daca nu se gaseste totusi nimeni , o sa ajung odata si in orasul vecin, dupa ce-mi termin povestea in “catunul” meu….!Eu oricum nu am soclu, asa ca nu am nimic de pierdut....! J


No comments:

Post a Comment