Translate

Tuesday, 29 September 2015

A fi sau a nu fi celebru....




Imi cer scuze in fata unor persoane  pentru ca indraznesc sa explic in termenii mei ce inseamna sa ajungi "celebru" , repede si bine ….!:)
Dupa umila mea parere, diferenta intre celebritate si simplitate o face media . Media este un instrument ce coboara sau ridica peste noapte un om , in functii de conducere , in arta….
Artistii se impart in doua mari categorii care vreau sa ajunga celebrii si care nici nu viseaza , respectiv nu-si doresc asta….Cei din prima categorie fac tot ce este posibil sa fie cunoscuti , prin publicitate , iesiri in public , un intreg mecanism fiind  pregatit sa te ajute sa te propulsezi. A doua categorie sunt oamenii simpli , pentru care viata are un alt sens,  sufletul fiind mai important decat banul.
De curand sunt asaltat de “binevoitori” ce doresc sa ma ajute, sa-mi creeze un brand , sa fiu  o “stea” pe un cer ce nu-mi apartine …!!Este interesant totusi faptul ca  nu ma intreaba nimeni , ce vreau eu de la viata , ca si cum parerea mea nu conteaza….
Prima data mi se  lauda lucrarile, apoi sunt ridicat  de la pamant sa privesc  lumea ce sta  la picioarele mele ….
De obicei las pe fiecare sa-si termine discursul , care are pe fundal aceeasi “melodie” si le spun simplu : “Daca raspunsul meu este NU”…?
In general toti care doresc sa te propulseze pe culmile “gloriei” sunt oameni de marketing, cunoscatori ai  psihologiei maselor ,  stiu cum sa te “fardeze” sa dai bine la public sa fi “cunoscut”, la piata, sa fi un produs “comestibil”….
Problema pentru ei apare cand refuzi , simplu si sec ambundenta dupa care fuge toata lumea , viziunea mea pentru viata fiind alta…. ;)
Partea frumoasa cand dai cu piciorul la  o astfel de oportunitate , respectiv sa faci show la o televiziune (in 2 minute prezinti ce faci in cateva zile doar ca publicul insetat de spectacol sa fie fericit si satisfacut …), este ca nici macar nu ti se raspunde ….ceva de genul : “va multumesc si va respect decizia” ….sau “mi-a facut placere sa va cunosc …o zi buna”….
Ce doresc sa subliniez eu , ca roman si ardelean crescut cu mult bun simt , si respect fata de  oameni ,daca nu as iubi omul nu as putea crea ...!
Nu odata am spus si repet “eu nu creez pentru bani ci pentru suflet”, daca reusesc sa primesc si bani atunci ma bucur ca pot sa-mi cumpar materiale dar sa ajungi sa fi jignit pentru ca refuzi “ambundenta” mi se pare o lipsa de respect desi persoanele in cauza au studii in marketing, psihologie dar se pare ca asta nu are nimic de-a face cu ideea sa respecti omul prin ceea ce este ….
Stiu ca totul se reduce la bani, la avere, la titluri , dar uite ca mai sunt si oameni simpli in popor care doresc sa-si traiasca viata incet , sa creeze frumos nu ca sa scrie ziarele ci pentru ca sufletul lor spune asta….
Ultima persoana “binevoitoare” mi a spus asa ca doreste sa ma ajute , sa ma propulseze astfel incat sa ma adauge in palamares…parca eram un trofeu, eu animalul iar celalalt un vanator iscusit…!
In cele ce urmeaza  raspund tutoror care au intentia sa ma ajute  fara sa ma intrebe practic  ce doresc eu …. 
Vreau sa-mi vand singur produsele fara intermediari…!
Doresc ca intr-o zi sa fie ordine in tara in cea ce priveste arta mestesugareasca , astfel incat fiecare artizan sa se reprezinte singur pe piata ,nu de o persoana “binevoitoare”…!
Doresc sa fim cunoscuti toti cei care cream manual cu sufletul si de oficialitatile locale care te ignora pentru ca nu faci parte dintr-un partid anume…!
Doresc  sa traiesc simplu de pe o zi pe alta dar bucuros fiind ca poate prin creatiile mele am facut si oameni fericiti...! 
Cand creezi cu sufletul atunci ceva magic se intampla , ceva ce nici un om din media sau marketing nu poate intelege ca banul nu poate inlocui sufletul….
Toti vad oportunitati in oameni dar prea putini vad sufletul din ei....! :(
Multumesc!


No comments:

Post a Comment